//Sweet Dreams

The Dreamer ♥

Hello~! My name is Dreamy. Well, last night I've dream about my one special person. He make me feels like.. having a very very special feeling. PUT ANYTHING ABOUT YOU HERE. I'M JUST GIVING YOU AN EXAMPLE.



My Stories/ More about me/ Stuff/ Links

Talk Here~

PUT YOUR CHATBOX CODES HERE !!
Bring the memories back



Credit

Basecode: Lurve
Template by: Nisrina Khalilah
Other:

Editor & Owner:
YOUR NAME

OH MY GOODNESS

Olly, seorang lelaki biasa yang bekerja di sebuah syarikat telekomunikasi di Westfield. Tiada apa yang menarik sebenarnya tentang lelaki ini.

Hidupnya senang dengan hasil gaji yang masuk setiap bulan. Dia tinggal seorangan bersama kucingnya, Duster kerana bulunya yang seperti duster.

Kehidupannya sangat tipikal. Bangun pagi untuk pergi kerja, pulang pada jam 6 dan terus duduk di rumah sehingga keesokan harinya. Untuk seronok sedikit, dia akan keluar minum bersama beberapa orang teman sekerjanya.

Perkara yang sama akan mengambil tempat pada setiap hari. Kehidupan seorang bujang sangat bosan baginya. Tetapi itu tidak membuatkan dia terkocoh-kocoh mencari seorang teman wanita.

Suatu hari, dia keluar bertiga bersama teman sekerjanya ke pusat membeli-belah WESTFIELD. Mereka melepak, pergi makan, dan hanya berjalan-jalan.

Ketika mereka berada di eskalator, Olly terlihat kearah eskalator sebelah. Kebetulan, seorang gadis cantik tersenyum tepat kepadanya. Mata mereka juga bertemu.

'Oh my goodness. I really liked her...' bisik hatinya. Dia turut memusingkan badannya untuk melihat gadis itu.

"What's wrong, mate?" soal seorang rakannya apabila melihat Olly yang berperangai pelik.

Tanpa memberikan jawapan, Olly berlari turun, melawan arus di eskalator itu untuk turun semula. Matanya melilau, mencari-cari gadis itu. Dia kemudiannya berlari-lari ke sekeliling pusat membeli-belah itu.

Dengan memakai kasut kerjanya, kakinya menjadi sakit. Tetapi, itu tidak penting berbanding dengan mencari cinta pandang pertamanya.

Dia berlari masuk ke gedung baju, merempuhi satu barisan baju tanpa mengelak kerana tidak sempat untuk menarik brek.

Dia berlanggar dengan seorang pelayan yang sedang memegang dulang yang penuh dengan makanan dan minuman. Segala yang berada di atas dulang itu jatuh tumpah.

Tetapi semua itu tidak membuatkan Olly berhenti berlari. Dia turut masuk ke dalam bowling alley, semata-mata untuk melihat sama ada gadis itu berada di situ.

Olly terpaksa berhenti berlari apabila tali kasutnya terlerai. Itu juga kerana dia takut terpijak tali kasutnya, dan seterusnya membuatkan dia terjatuh . Selesai sahaja dia mengikatnya, dia menyambung kembali lariannya.

Dia sudah mulai haus, tetapi tidak mahu berhenti berlari. Apabila terlihat seorang lelaki awam membawa sebotol air mineral, dengan selambanya dia mengambil air itu tanpa meminta izin atau berterima kasih pun.

Olly terus berlari tanpa mengira lelah. Namun, dia tetap seorang manusia biasa yang mempunyai penat. Apabila kakinya sudah tidak larat, dia jatuh tergolek.

Walaupun begitu, dia tetap menguatkan semangatnya. Bingkas Olly bangun lalu berlari semula. Hatinya berdoa agar ditemukan dengan gadis itu.

TUPTUP...

Hajatnya dimakbulkan. Apabila dia naik sahaja eskelator yang berdekatan dengan sebuah gedung baju, dia terlihat akan gadis itu.

Tangannya menepuk belakang gadis itu, untuk memanggilnya. Dia cukup bertuah kerana dapat bertemu semula dengan gadis itu.

Olly jatuh terduduk kerana kepenatan. Nafasnya tercungap-cungap. Tangannya memegang tangan gadis itu, tidak membenarkan dia pergi.

Si gadis puka teragak-agak, sama ada mahu pergi bersama rakannya ataupun menunggu Olly yang sedang memegang tangannya dan memohon agar dia tidak mahu pergi.

Endingnya, anda tentukan sendiri..

ㅇㅇㅇ

OLLY MURS - OH MY GOODNESS (LYRIC)

Oh my goodness
I cant hide it
You just smiled when you walked by me
Oh, my goodness

Warning signs that no one showed me
Lost control but
Please dont hold me back
I'm gonna go for it
I hope you're ready for it oh, oh, oh

Cause I dont know
If I could stop now
I'm going to fast
Heart first, my head just cant slow me down
And I dont care
If you dont break my fall
You've got me dreaming of a life that anybody else would die for

I'm rolling downhill no breaks
Cant go back now it's too late, oh
It's too late to lool away
And unfeel what feel for you, look away
And unsee what I see in you
I'm gonna go for it
I hope you're ready

Cause I dont know
If I could stop now
I'm giing too fast
Heart first, my head just can't slow me down
And I dont care
If you dont break my fall
You've got me dreaming of a life that anybody else would die for

Oh baby
Anybody else would die for

First sight, I believed in first sight
No second thoughts in my mind
Just felt right
Oh, my goodness
Oh

Cause I dont know
If I could stop now
I'm going too fast
Heart first, my head just cant slow me down
And I dont care
If you dont break my fall
You've got my dreaming of a life that anybody else would die for

You've got me dreaming of a life that anybody else would die for

Anybody else would die for...



Older Post | Newer Post